تور نیلاگشتی کیش، چه تفاوتی دارد؟

 

«ترانسفر فرودگاهی برای شما فراهم است»

سفر نیلاگشتی یعنی سفری هنرمندانه برای خلق بهترین تجربه. پس در تور کیش نیلاگشت قرار است سفری آسوده خاطر و بی دغدغه تجربه کنیم.

به همین دلیل در قدم اول، برای شما تشریفات رایگان درنظر گرفته‌ایم تا از درب منزل تا فرودگاه مهرآباد همراه شما باشد و با ترانسفر فرودگاهی بدون نگرانی به پرواز برسید.

«بهترین هتل کیش کدام است؟»

محل اقامت می‌تواند تاثیر به سزایی در رضایت شما از سفر داشته باشد. از رعایت نکات اولیه مثل بهداشت گرفته تا امکانات رفاهی مثل استخر و… نیلاگشت تعدادی از بهترین هتل‌های کیش را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به راحتی انتخاب کنید. هتل‌هایی که در پکیج تور کیش ارائه می‌شود، در ادامه می‌آید:

رزرو هتل ترنج کیش

هتل پنج ستاره و لوکس ترنج کیش با قرارگرفتن در منطقه‌ای بکر بر روی آب‌های خلیج فارس فضایی شبیه به جزایر مالدیو و کاراییب ساخته است. هتل ترنج کیش،‌ اولین هتل روی آب در خاورمیانه‌ست که کاملا بر اساس استانداردهای روز دنیا و با کمترین اثر مخرب بر محیط زیست ساخته شده است.

اتاق‌های هتل ترنج کیش همه دارای کف شیشه‌ای هستند که آبی نیلگون خلیج فارس و موجودات دریایی در آن پیداست. موقعیت منحصر به فرد این هتل باعث شده که مناظر بی‌نظیر و فوق‌العاده‌ای از غروب و طلوع به ارمغان ‌آورد. دیگر امکانات و خدمات هتل شامل: استخر ، رستوران ساحلی، کافی شاپ لمکده، کافی شاپ ساحلی، فست فود ساحلی، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، رستوران فرنگی بر روی دریا، رستوران تاج ترنج بر روی آب با منظره بسیار زیبا از غروب و آب های آزاد خلیج فارس، سالن اسپا، سالن ماساژ با کف شیشه‌ای، حمل و نقل با ماشین گلف برای رفاه حال میهمانان، دو نوبت گشت روزانه به شهر، فرودگاه، کشتی یونانی و کلبه هور، سالن ورزشی با کف شیشه ای، سالن یوگا، زمین تنیس، حمام آفتاب، فوتبال دستی، ایرهاکی، خانه بازی کودکان، مزون، سالن بیلیارد، سالن آمفی تئاتر، فروشگاه ، آتلیه عکاسی، خشکشویی، اجاره خودرو، آب نمای موزیکال، قایق های چوبی، اورژانس و کادری آزموده و مجرب می شود. هتل با ارائه خدمات رایگانی چون صبحانه بوفه، مینی بار، استقبال و بدرقه رایگان فرودگاهی، اینترنت رایگان، سرویس روزانه به مراکز خرید، والیبال ساحلی، سالن بدنسازی و خانه کودک  می‌باشد.

رزرو هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش با الهام از تخت جمشید و پاسارگاد ساخته شده‌است.مهم‌ترین ویژگی هتل داریوش کیش دسترسی عالی به مراکز مهم گردشگری مثل مجتمع تجاری سارینا، بازار پردیس و البته ساحل است.

رزرو هتل پنج ستاره مارینا پارک

هتل پنج ستاره مارینا پارک در وسط ساحل مرجانی و زیبای خلیج فارس بنا شده‌است و اولین و زیباترین مارینای کیش است. مساحت این هتل بالغ‌ بر ده هزارهکتار است و فضای سبز با گونه‌ّای متنوع گیاهی در آن جای گرفته‌اند. پارک آبی بادی مارینا کیش یکی از بهترین تفریحات مهیج و جذاب جزیره کیش است. جالب است بدانید که این پارک آبی شناور بر روی دریا، تنها پارک بادی در ایران است. معماری مدرن و منحصر به فرد در کنار طبیعت بکر و چشم‌نواز، هتل مارینای کیش را متمایز کرده‌است

رزرو هتل پانوراما کیش

از ویژگی‌های عالی هتل پانوراما کیش، دسترسی آسان به مراکز خرید و جاذبه‌ّهای دیدنی مثل مرکز خرید سارینا، زیتون و ساحل نیلگون خلیج‌فارس است. هتل پانوراما ساختمان ۱۵ طبقه است و در بلوار رودکی واقع شده‌است.

 

 «هدف شما از سفر به کیش، تعیین کننده‌است»

برای ماه عسل تشریف می‌برید یا تولد؟ یا شاید قصد خلق تجربه‌ای بی کم و کاست برای عزیزان دارید؟ هر موقعیتی که باشد ما خدمات ویژه‌ داریم تا لحظات تکرارنشدنی تجربه کنید. از دیزاین اتاق و دکور ساحلی گرفته تا اجاره اتومبیل و تفریحات ساحلی. با اطمینان خاطر همه هماهنگی‌ها را به ما بسپارید.

 

ماه عسل در کیش:

پیشنهاد ما برای این مناسبت اجاره  اتومبیل، دیزاین اتاق دکور ساحلی همراه با عکاسی (هدیه بوم یادگاری) شام در رستوران با دی‌جی، شاتل و کشتی تفریحی دنا است.

سورپرایز تولد در جزیره کیش:

برای این مناسبت می‌توانید دکور ساحلی به همراه کیک، عکاسی با هدیه بوم یادگاری، شام و پکیج ماساژ کل بدن داشته باشید.

سفر لاکچری به جزیره کیش:

اجاره ماشین لوکس به انتخاب، یک ساعت گشت با یات، پارک آبی اوشن، پارک برفی پنگوئن، ورودی به همراه شام در لاکچری همه جزو گزینه‌های پپشنهادی نیلاگشت است.

 

 

با کمک مشاوران ما می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین تفریحات را انتخاب کنید تا برای شما رزرو شود. برای تهیه بلیط‌ جنگ‌های شبانه و یا کنسرت (درصورت برگزاری) نیز می‌توانید روی ما حساب کنید.

 

هیجان‌انگیزترین تفریحات در جزیره کیش:

پاراسل

تجربه اوج هیجان در آسمان آبی، روی آب‌های خلیج فارس تجربه‌ای است که با پاراسل تجربه می‌کنید. با این تفریح آبی،‌علاقه‌مندان از طریق یک چتر باطنابی به طول ۱۵۰ متر به قایق موتوری وصل می‌شوند. با سرعت گرفتن قایق روی آب به تدریح در آسمان به پرواز درمی‌آیند و در آبی حایل آسمان و دریا عرق می‌شوند. چتر پاراسل به صورت یک نفره، دونفره و سه نفره (دو بزرگسال و یک کودک یا دو کودک و یک بزرگسال) وجود دارد. زمان این تجربه یک ساعت است که زمان پرواز در اوج بین ۶ تا هفت دقیقه خواهد بود و تا ارتفاع ۱۵۰-۳۰۰ متری بالا می‌روید. این تفریح برای آقایان و بانوان قابل‌استفاده است.

 

شاتل

شاتل تفریحی است که به تنهایی نمی‌توانید تجربه کنید و حداقل باید دو نفر باشید. این تفریح مهیج آبی به این صورت است که که روی یک تیوپ می‌نشینید و قایق تندرویی شما را روی سطح آب می‌کشد. مدت زمان استفاده از شاتل ۱۵ دقیقه است و برای کودکان فقط با رضایت والدین میسر است.

 

غواصی

یکی از تفریحات چهارفصل کیش غواصی است. جزیره کیش قطب غواصی کشور است . مراکز آمورشی و تفریحی زیادی در کیش وجود که برای تمامی گردشگران قابل استفاده است. چنانچه شنا بلد نباشید نیز می‌توانید با کمک مربی و تجهیزات لازم وارد آب شوید و تجربه تکرار نشدنی از شنا همراه با ماهی‌ها و آبزیان بسازید.

شرایط غواصی برای آقایان و بانوان مشابه است و کل مدت زمان آن یک ساعت و نیم است که ۱۵ دقیقه به شنا زیر آب اختصاص می‌یابد.

 

اسکوتر زیردریایی

از مهیج‌ترین تفریحات آبی جزیره کیش اسکوتر زیردریایی است که امکان سفر به اعماق خلیج فارس و تماشای دنیای زیر آب و ماهی‌های رنگارنگ خلیج فارس را پیشکش شما می‌کند. این تفریح نیز همچون غواصی است با این تفاوت که با موتور زیر دریایی با کمک مربی در عمق ۱۰ متری زیر آب حرکت می‌کنید. این تقریح یک نفره است و برای آن نیازی نیست شنا بلد باشید. حداقل سن مجاز برای استفاده از آن ۱۲ سال و حداقل قد ۱۵۰ سانتی‌متر برای آقایان و بانوان است.

 

 

فلای بورد

فلای بورد وسیله‌ای است که با اتصال به یک جت اسکی شما را روی هوا معلق نگه می‌دارد و با پمپاژ آب به شما اجازه شیرجه و انجام حرکات نمایشی می‌دهد. با ایجاد تعلیق بین آسمان و آب‌های خلیج فارس لحظات هیجان انگیزی را برای شما فرآهم می‌کند. این تقریح بسیار ساده است و مدت زمان آن ۲۰ دقیقه است. فلای بورد برای افراد بالای ۱۸ سال (بانوان و آقایان) مناسب است.

 

جت‌اسکی

از هیجانات سفر به شهرهای ساحلی، جت‌اسکی است که میتوانید دو نفره روی آن سوار شوید و با سرعت روی آب دریا مانور دهید. این تفریح برای بانوان و آقایان مناسب است.

 

گشت دریایی خصوصی

با یک قایق خصوصی به همراه ناخدا روی آب‌های زیبای خلیج‌فارس! یکی از بهترین تفریحات برای سورپرایز تولد،‌سالگرد ازدواج و…  که میتوانید با بادکنک آرایی،‌کیک،‌ موسیقی،‌کلیپ و عکاسی خاطره‌ای بی‌نظیر بسازید.

 

پارک آبی‌ اوشن

اوشن پارک کیش، بزرگ‌ترین پارک آبی روباز ایران است که می‌توانید غروب زیبای کیش را در آن ببینید.  با وجود سیستم گرمایشی،‌در هوای خنک هم می‌توانید از این تفریح بی‌نظیر آبی لذت ببرید. تجربه آرامش با استخر جکوزی وسونا در پارک آبی اوشن برای شما میسر می‌شود. برخی از بخش‌های تفریحی این محل شامل پیچالوپ، دینگل، رالی راید ماساژ و اسپا و… است. جالب توجه که این پارک تنها پارک آبی کشور است که امکانات موج‌سواری در آن فرآهم است و همچنین و تنها پارکی است که ویژه خانم‌هاست.