هتل‌هایی که در سال ۲۰۲۲ افتتاح می‌شوند

 

پس از دو سال درگیری با همه‌گیری کووید، به نظر می‌رسد بسیاری از مردم برای سال ۲۰۲۲ آماده بازگشت به زندگی عادی و انجام سفرهای همیشگی خود می‌شوند. در سال جاری در سرتاسر دنیا هتل‌ها و اقامت‌گاه‌های جدیدی افتتاح شده و خواهند شد.

در این مطلب، لوکس‌ترین و مهم‌ترین هتل‌هایی که در سال ۲۰۲۲ میزبان گردشگران خواهد بود را بر اساس راهنمای سفر مجله معتبر «فوربس» به اختصار معرفی خواهیم کرد:

۱Stanly Ranch, Auberge Resorts Collection, Napa

این مزرعه وسیع در حال کشت در ایالت کالیفورنیا، با غذاهایی که در رستورانش مستقیماً از مزارع محلی تأمین می‌شود به شما سرویس خواهد داد. همچنین با متخصصان متبحر اسپا که در هتل حضور دارند، با برنامه‌های تخصصی خود روح شما را به آرامش خواهند رساند. می‌توان در هرکدام از ۷۸ اتاق و سوئیت این اقامتگاه که دارای یک تراس با چشم‌اندازی به طبیعت بکر اطراف آن، لحظات منحصربه‌فردی را تجربه نمود.

 

 

Atlantis The Royal Resort, Dubai

هتل تازه‌تأسیس آتلانتیس واقع در جمیرا در پالم،  با داشتن ۷۹۵ اتاق، ۱۷ رستوران با سرآشپزی «خوزه آندرس» معروف، بزرگترین پارک آبی در دنیا و یک استخر ۹۰ متری در طبقه ۲۲ هتل باعث شده است که بسیاری را کنجکاو کرده و به این اقامتگاه لوکس جذب نماید.

 

 

 

 

۱۰۰ Princes Street, Edinburgh

در مهم‌ترین خیابان شهر و در شاهراه مرکز خرید شهر ادینبورو پایتخت کشور اسکاتلند، یک ساختمان قدیمی با ۱۵۰ سال قدمت قرار دارد که به‌تازگی هم نمای بیرونی آن و هم داخلش بازسازی شده و به یک هتل لوکس و دیدنی مبدل شده است. این بوتیک-هتل دارای ۳۰ اتاق و یک لانج بزرگ است و فضایی از اسکاتلند کهن را به ذهن مسافران و مهمانان خود متبادر می‌کند. اما شاید بزرگترین ویژگی هتل چشم‌اندازی بدون مانع به «قلعه ادینبورو» باشد که تجربه‌ای خاص را رقم خواهد زد.

 

 

 

Conrad Los Angeles

مهم‌ترین ویژگی این هتل زیبا این است که در گذرگاه منتهی به مرکز شهر لس‌انجلس که توسط «فرانک گری»، یکی از برجسته‌ترین معماران حال حاضر دنیا ساخته شده، طراحی و اجرا شده است. این بنا با ۳۰۵ اتاق و چشم‌اندازی کامل به «سالن کنسرت والت دیزنی»، و با یک استخر به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در پشت‌بام خود و نیز دو رستوران با غذاهای لاتین و آسیایی فضایی خاص و دیدنی را برای مهمانان هتل در دسترس می‌گذارد.

 

 

  Botanic Sanctuary Antwerp

این اقامتگاه مربوط به قرن سیزدهم میلادی، در شهر آنتورپ کشور بلژیک، پا در تاریخ دارد. ۱۰۸ اتاق منحصربه‌فرد این هتل در یک صومعه قدیمی بنا شده است و یک نمازخانه قرن پانزدهمی در آن می‌تواند در حال حاضر میزبان مناسبت‌ها باشد؛ البته در کنار یک باغ پر از گل و گیاه با قدمتی ۲۰۰ساله. با این حال، این هتل امکانات مدرن خود را نیز در دسترس قرار داده است: ۴ رستوران با مدیریت سرآشپز شناخته‌شده، گرت دی مانگلیر، و یک سالن سه‌طبقه اسپا مملو از گل و گیاه.

 

 

 

 

  1. The Tampa EDITION

اگر نیاز به نشانه‌ای دارید که شهر تامپا در فلوریدای آمریکا یکی از بهترین و لوکس‌ترین مقاصد سفر پس از همه‌گیری است، منتظر افتتاح این هتل باشید. آسایش در فضایی به وسعت ۲۲هزار متر مربع در منطقه جدید Water Street Tampa تنها یکی از مزایای این اقامتگاه بی‌نظیر می‌باشد. این هتل ۱۷۲ اتاق خواهد داشت و یک پنت‌هاوس وسیع نیز در بالای ساختمان آن در انتظار افرادی خواهد بود که می‌خواهند متفاوت سفر کنند. شش رستوران و کافه، و نیز یک لانج در پشت‌بام هتل از دیگر ویژگی‌های این اقامتگاه است.

 

 

  1. Waldorf Astoria Kuwait

این هتل لوکس و زیبا در داخل The Avenues که بزرگترین بازار کشور کویت به حساب می‌آید، قرار گرفته است. این بازار با ۱۱۰۰ مغازه، یک پارک تفریحی، سالن سینما و تئاتر و امکانات تفریحی دیگر باعث شده است که مسافران هتل بهترین امکانات را در کمترین فاصله در اختیار داشته باشند. اما با ۲۰۰ اتاق و سوئیت پیشرفته و لوکس و مشرف به مرکز شهر، رستوران ژاپنی معروف داخل آن و یک سالن اسپای وسیع و دلباز شاید دیگر نیازی به خروج از هتل و استفاده از امکانات آن بازار مفرح نباشد!

 

  1. Emerald Faarufushi Resort & Spa, Maldives

در فضایی به وسعت حدوداً ۷۰ کیلومترمربع در جزیره Raa Atoll، یکی از جزایر مالدیو، بهشتی کوچک را با ۸۰ ویلای مینیمالیستی مشاهده می‌کنید که چشم هر گردشگری را خیره خواهد کرد. یک رستوران ایتالیایی در انتهای اسکله زیبای جزیره و سوئیت‌های اسپا به شکل کشتی و ساخته‌شده از سنگ در بین درخت‌های پالم در انتظار شما خواهد بود.

 

  1. Raffles London at The OWO

اقامت در دفتر کار نخست‌وزیرهای اسبق انگلستان مانند؛ وینستون چرچیل دیوید لوید جرج، زمانی که این هتل زیبا افتتاح شود، امکان‌پذیر خواهد بود. این ساختمان سفیدرنگ مربوط به دوران ادوارد هفتم (اوایل قرن بیستم) دارای ۱۲۰ اتاق است. سالن غذاخوری با بهترین وسایل تزئین شده در دسترس مسافران است و از رستوران پشت‌بام هتل می‌توان اشراف کامل بر «وایت هال» و «کاخ باکینگهام» داشت.

 

  1. Mandarin Oriental, Shenzhen

در شهر شنزن چین، یکی از بزرگ‌ترین اقامتگاه‌های توریستی بخش جنوبی این کشور، در یک آسمانخراش ۷۹ طبقه به‌زودی افتتاح خواهد شد. امکانات لوکس و درخشان این هتل از بهترین‌های نوع خود در دنیا انتخاب شده است. در طبقه ۶۸ ساختمان یک سالن اسپا، کنار یک استخر سرپوشیده در فضایی با سقف بلند در اختیار مسافران هتل خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + سیزده =