مزایای برنامه‌های کمترشناخته‌شده وفادارسازی هتل‌ها

 

اخیراً، سفر به پاریس و رفتن به رستوران‌های دارای ستاره «میشلن» دیگر کسی را زیاد تحت‌تأثیر قرار نمی‌دهد؛ اما صبحانه در هتل «ریتز» این کار را برای برخی خواهد کرد. صبحانه‌ای کامل و دلپذیر شامل؛ تعداد زیادی کروسان شکلاتی در یک سبد، بشقابی نقره‌ای مملو از میوه‌های تازه و تخم‌مرغ‌هایی با جلوه‌ای بسیار همه‌وهمه روی یک پارچه کتان سفید آهارزده در کنار پنجره‌ای رو به باغ زیبای هتل سرو می‌شود. اما بهترین بخش این صبحانه، رایگان بودن آن است. به‌عنوان یک عضو تازه برنامه وفادارسازی Leaders Club که به صورت رایگان می‌شود به آن پیوست، این صبحانه ۷۳ دلاری می‌تواند در طول اقامت شما در پاریس بدون هزینه برایتان تمام شود.

به نظر می‌رسد برنامه‌های وفادارسازی را می‌توان یک مزیت بدون پایان با استفاده از امتیازات آن به شمار آورد. اما گاهی برندهای کوچک‌تر از چنین سیستم رایجی اجتناب کرده و ویژگی‌های محدود ارزشمندی ارائه می‌دهند- مانند همین صبحانه عالی- برای هر فردی که در این برنامه‌ها ثبت‌نام کرده‌اند. چنین برنامه‌هایی باعث می‌شوند هتل‌های کوچک‌تر بتوانند با برندهای معروف‌تر مانند «هیلتون» و «ماریوت» رقابت کنند، زیرا برای رسیدن به امکاناتی مثل صبحانه رایگان و دیگر خدمات خاص در هتل‌های شناخته‌شده، باید امتیازات بسیاری از برنامه‌های مخصوص خودشان اندوخت که به‌سختی به‌دست می‌آید.

در این مطلب، ۵ برنامه وفادارسازی با ثبت‌نام رایگان را معرفی می‌کنیم که مزایای فوری در طول سفر برای شما فراهم می‌آورد:

 

Leaders Club, by the Leading Hotels of the World (LHW)

بیش از ۴۰۰ هتل معروف در دنیا مانند هتل ریتز در پاریس، ویا مانگا در مادرید و لا مامونیا در مراکش تحت این برنامه وفادارسازی قرار دارند. اعضای این مجموعه، خودبه‌خود از مزیت صبحانه رایگان برای دو نفر و اینترنت وای‌فای برخوردارند. برای عضویت در این برنامه قبلاً بایستی سالانه ۱۷۵ دلار پرداخت می‌شد. از سال گذشته، اخذ این هزینه متوقف شد با این‌که دریافت مزایا همچنان ادامه یافت. با دریافت یک امتیاز برای هر دلار خرج‌شده می‌توان با رسیدن به ۴۰۰۰ امتیاز یک شب را رایگان در هتل‌های این مجموعه سپری نمود. در ضمن، پس از خرج کردن ۵۰۰۰ دلار در یک سال نیز می‌توان به شرایط ویژه این کلاب دسترسی پیدا کرد که ۵ مورد ارتقاء برای هر هتل پیش از رسیدن به مقصد برای شما قابل استفاده خواهد بود.

 

I Prefer Hotel Rewards, by Preferred Hotels & Resorts

با عضو شدن در این گروه به بیش از ۷۰۰ اقامتگاه در ۸۵ کشور دسترسی خواهید داشت. از این میان می‌توان به هتل‌های شناخته‌شده‌ای مانند هتل Wynn در لاس‌وگاس، Grand Hotel Tremezzo در کنار دریاچه کومو در ایتالیا و Post Oak Hotel در هیوستون آمریکا اشاره نمود. اعضای تازه‌وارد این مجموعه می‌توانند روز رسیدن‌شان به هتل زودتر از مهمان‌های عادی و بدون تأخیر وارد اتاق‌های خود شوند و برای تحویل اتاق نیز محدودیت زمانی کمتری داشته باشند. ارتقاء اتاق هنگام رسیدن به هتل و استفاده از اینترنت وای‌فای رایگان نیز از دیگر امکانات این برنامه وفادارسازی است. این برنامه در دنیا بزرگترین برنامه امتیازمحور در خصوص هتل‌های مستقل و غیرزنجیره‌ای به شمار می‌رود. برای هر یک دلار خرج‌شده در این مجموعه می‌توان ۱۰ امتیاز کسب نمود که برای سفرهای بعدی از این امتیازها می‌شود برای تخفیف در هزینه اقامت استفاده نمود. با رسیدن به ۲۵۰۰۰ امتیاز، ویژگی‌های خاص این برنامه نیز در دسترس اعضای آن خواهد بود.

 

Invited, by Small Luxury Hotels of the World (SLH)

۵۲۰ بوتیک‌هتل در سرتاسر دنیا و در بیش از ۹۰ کشور، زیرمجموعه این برنامه وفادارسازی هستند که با اخذ ۷۵۰ امتیاز می‌توان به بسیاری از امکانات آن دسترسی داشت. اقامتگاه‌های این مجموعه از مناطق روستایی در کشور کرواسی تا هتل‌هایی در کلان‌شهرهایی مانند نیویورک گسترده است. ورود به اتاق هتل زودتر از موعد مقرر و اینترنت وای‌فای رایگان از مزایای این برنامه است. با هزینه ۶۰۰۰ دلار در سال، در هتل‌های این مجموعه یا ۱۳ شب اقامت در این هتل‌ها می‌توان یک شب را به‌طور رایگان در سفر خود سپری کنید.

 

Discovery, by Global Hotels Alliance

۳۵ برند کوچک در دنیا زیرمجموعه این برنامه وفادارسازی هستند. هتل‌هایی از قبیل Anantara Hotels، اقامتگاه و اسپا Kempinski و اقامتگاه‌های Pan Pacific و Tivoli جزو این برنامه به حساب می‌آیند. همچنین بهترین اقامتگاه‌های کشورهای تایلند، سنگاپور و پرتغال نیز در دسترس خواهند بود. با پیوستن به این برنامه، مزایای چشم‌گیری را هنگام ورود به هتل‌های این مجموعه تجربه خواهید کرد. با خرج کردن ۱۰۰۰ دلار یا اقامت دو شب در این هتل‌ها صاحب کارت طلایی مجموعه شده و با هزینه ۱۵۰۰۰ دلار یا سپری کردن ۳۰ شب در این اقامتگاه‌ها در یک سال نیز به بالاترین وضعیت، یعنی کارت تیتانیوم، خواهید رسید. هر کدام از این امتیازها سفر را برای شما راحت‌تر و خوشایندتر خواهند کرد.

 

۱۸۶۵ Privilege, by Langham

ده‌ها هتل و اقامتگاه برند Langham and Cordis در سرتاسر دنیا وجود دارد که مشهورترین آنها در شهرهایی چون لندن، نیویورک، شیکاگو و ملبورن به چشم می‌خورند. از آنجا که این برنامه وفادارسازی متعلق به یک شرکت هواپیمایی نیز می‌باشد، اعضای آن می‌توانند امتیازات خود را برای امکانات پرواز خود نیز استفاده نمایند. در هر اقامت خود در این مجموعه به‌ مدت حداقل سه شب، می‌توان ۵۰۰ امتیاز به دست آورد.

 

 

 

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 2 =