تجربه پرواز با «کیو سوئیت» ایرلاین قطر

سفر در قسمت بیزینس کلاس و درون «کیو سوئیت» (Qsuite) پرواز قطر ایرویز، می‌تواند نشان دهد که چرا این ایرلاین و این خدمات قوق‌العاده در دنیا بهترین هستند.

«کیو سوئیت» اولین بار در ژوئن ۲۰۱۷ از سوی خط هوایی قطر برای مسیر پروازی دوحه به لندن به مسافران معرفی و افتتاح شد. در هر هواپیما بین ۳۶ تا ۴۶ سوئیت در این قسمت وجود دارد که کاملاً به صورت اختصاصی، با فضایی وسیع و با صندلی‌های تختخواب‌شو در دسترس مسافران قرار می‌گیرد.

تمامی امکانات در این سوئیت‌های بیزینس لوکس بوده و هر صندلی دارای دو بالش، یک بسته امکانات رفاهی، یک هدفون برای جلوگیری از سروصدا و یک پتوی مخملین می‌باشد.

هر کابین اختصاصی این سوئیت‌ها نو به نظر می‌آیند و با جدیدترین تکنولوژی‌ها تجهیز شده‌اند. امکاناتی مثل یک پنل دیجیتال برای تنظیم صندلی و دکمه نمایش «لطفاً مزاحم نشوید» برای هشدار به مهمانداران. همچنین یک نمایشگر ۲۲ اینچی و کنترل از راه دور برای مشاهده تلویزیون و فیلم.

منوی صبحانه و شام بسیار مفصل و متنوع است که شامل غذاهای دریایی آسیایی، ماست یونانی، کرانچی گرانولا و بسیاری دیگر از خوراکی‌های خوشمزه می‌شود.

هر صندلی داخل این سوئیت‌ها مانند یک اتاق اختصاصی بوده و می‌توان در طول سفر درب آن را بست تا کسی مزاحم نشود. و بعد می‌توان صندلی را به حالت تختخواب درآورد و تا مقصد به‌راحتی خوابید.

سرعت این هواپیماها نیز بالا بوده و زودتر از زمان معمول به مقصد می‌رسند. در مجموع، هر مسافری که برای اولین بار با «کیو سوئیت» پرواز قطر ایرویز سفر کند، تمامی امکانات و فضای آن می‌تواند تأثیر زیادی روی او بگذارد و هوس چنین سفری برای همیشه با او بماند.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − پانزده =