۶ مقصد که باید در دهه ۳۰ زندگی به آنها سفر کرد

همانطور که به دهه چهارم زندگی خود نزدیک می‌شوید، باهوش‌تر، داناتر، و تا حدودی از لحاظ مالی ثروتمندتر خواهید شد. بنابراین، به احتمال زیاد نوع سفر  و مذاق شما نیز برای مسافرت با سن شما رشد خواهد کرد. در حالی که ممکن بود در گذشته و در جوانی با جمع کردن وسایل خود در یک کوله‌پشتی به سفر رفته و نزدیک‌ترین مهمان‌خانه را برای اقامت خود انتخاب کنید، این روزها، تعداد بالش‌های روی تخت اتاق هتل شما و زمان تسویه‌حساب در روز آخر شما هم دیگر حایز اهمیت است.

و همچنین زمانی که در دوران نوجوانی و ابتدای جوانی خود به سر می‌بردید، ممکن بود برای استفاده از کلاب و مراکز تفریحی سن خود ذوق‌زده شوید. در حالی که حالا، ترجیح می‌دهید تجربه میل یک شام عالی را در یک رستوران باکلاس جهانی تجربه نمایید.

به همین دلیل است که حتی بازدید مجدد از مقاصدی که پیش از این نیز شاید آنجا را دیده باشید، لازم و ضروری به نظر خواهد رسید. با تمام این موارد، تفاوت‌های زیادی وجود دارد بین اقامت در فصل تعطیلات در «کنکون» مکزیک و به سر بردن در یک اقامتگاه لوکس و زیبا درمکانی دنج در جنگل «مایان» در همین کشور.

در این مطلب، ۶ مقصد گردشگری از سراسر دنیا را معرفی خواهیم کرد که در دهه ۳۰ زندگی‌تان باید با چشمی باز به آنها سفر کنید:

لوس کابوس (مکزیک)

سواحل مکزیک

با نام مکزیک اولین مقصد گردشگری که به ذهن نوجوان‌ها برای سپری کردن یک تابستان مفرح خطور می‌کند، «کنکون» است. مهمانی‌های شبانه و نوشیدنی‌های این مکان شاید برای سنین نوجوانی جذابیت داشته باشد، اما برای گردشگرانی که در دهه سوم عمر خود به سر می‌برند به اندازه کافی جذاب نخواهد بود. در «لوس کابوس» می‌توانید تجربه‌های متفاوت با کلاسی بالاتر را تجربه کنید، با هتل‌ها و اقامت‌گاه‌های لوکس، مراکز خرید و زندگی شبانه‌ای آرام‌بخش.

کجا اقامت کنید: اقامت‌گاه لوکس «Solaz» با ۱۲۸ اتاق مهمان و نمایی ۳۶۰ درجه به دریا پیشنهاد مناسبی برای مسافرانی است که برای اولین بار از این مقصد گردشگری دیدن می‌کنند.

آمستردام (هلند)

آمستردام هلند

پیش از این که وارد دنیایی که به «دنیای واقعی» معروف است بشوید، بستن بار سفر در یک کوله‌پشتی و سیاحت دور اروپا با رفقای خود یکی از به یادماندنی‌ترین سفرهایی خواهد بود که هیچگاه از یاد نخواهید برد. برای بسیاری از افراد که سبک سفر می‌کنند، آمستردام یک مکان دیدنی است با هتل‌های ارزان و خیابان‌هایی مملو از رستوران و کانال‌های آب و همچنین منطقه معروف رد لایت.

شاید دیگر نخواهید اولین سفر خود را به پایتخت هلند به یاد آورید، به این دلیل که سفر دوم شما ممکن است تأثیرگذارتر باشد. حال دیگر شما می‌توانید زمان خود را برای کشف این شهر زیبا و موزه «ون گوگ» که از دوران طلایی قرن ۱۷ میلادی به جا مانده صرف کنید. خانه «آن فرانک» و «موزه مدرن آمستردام» نیز در دسترس شما خواهند بود. اگر با همسر یا نامزد خود نیز به سفر رفته‌اید، تجربه سواری با دوچرخه دونفره را در خیابان‌های آمستردام از دست ندهید.

کجا اقامت کنید: هتل Pulitzer آمستردام، با قدمتی ۴۰۰ ساله و ۲۵ خانه روی کانال در انتظار شما برای اقامت است.

سیدنی و ساحل باندی (استرالیا)

ساحل باندی استرالیا

بسیاری از افراد متخصص زمانی از وقت خود را جایی صرف می‌کنند که نه تنها کاملاً آماده برای انجام کار خود باشند، بلکه از لحاظ مالی نیز خرج زیادی برای خود نتراشند. این موضوع برای برخی اتفاق می‌افتد که در ساعات غیرکاری نیز فرصت کسب درآمد را دارند و در زمان‌های فراغت سفر خود نیز پول درمی‌آورند. یکی از محبوب‌ترین کشورها برای این که همه کارهای خود را با هم انجام دهید، استرالیا است. در سیدنی و ساحل باندی، پشت میز لابی هتل خود می‌توانید کار کنید، سری به بخش‌های محلی اطراف اقامتگاه خود بزنید، و یا کارهای اضافی دیگر انجام دهید. تمام اینها را می توانید با استراحت در تختخواب اتاق خود نیز عوض کنید.

حال دیگر شما در سفر نیز درآمد دارید، می‌توانید از نماهای گوناگون این شهر زیبا را طی سفرتان مشاهده کنید. با تفریحات شبانه، صبحانه لذیذ دیروقت، امواجی بزرگ برای موج‌سواری و کلی محله‌های دوست‌داشتنی در اطراف خود زمان دلپذیری را با اندکی هزینه در پایتخت استرالیا صرف خواهید کرد.

کجا اقامت کنید: با اقامت در QT Sydney و QT Bondi Beach به طور همزمان می‌توانید هم به شهر و هم به ساحل دسترسی آسان داشته باشید.

کرابی (تایلند)

سواحل تایلند

گردشگرانی که برای اولین بار به جنوب شرقی آسیا سفر می‌کنند، اغلب فریفته عطر بازارهای غذایی، وسایل نقلیه عمومی آنجا به نام توک-توک، رقص آتش در سواحل، و از همه مهم‌تر، هزینه پایین تفریح و سفر در آنجا خواهند شد. می‌توانید در این کشور با ۵ دلار یک شب در هتل بمانید و فقط با ۱ دلار غذایی خوشمزه میل کنید. حتی اگر بگویید که یک دهه پیش از شهرهای بانگکوک و چیانگ‌می و جزایر تایلند لذت برده‌اید، می‌توانید در بار سفرتان اسپری ضدحشره گذاشته و این بار به «دریای آندامان» سفر کنید. جایی که به صخره‌های آهکی، جنگل‌های بارانی و صدها جزیره خود معروف است و به جای پاتایا و پوکت در «جزیره کرابی» اقامت گزینید. در این جزیره، می‌توانید کنار آب لم داده، سوار قایق شده و در سواحل آن گشتی زده، ماساژ تایلندی را تجربه کرده و غواصی کنید.

کجا اقامت کنید: در خلیج فولای، هتل Ritz-Carlton با ساحلی اختصاصی، چندین رستوران و فضایی رمانتیک که همیشه آرزو داشته‌اید در دسترس شماست.

بارسلونا (اسپانیا)

بارسلونا اسپانیا

با وجود آن که مرکز کلان‌شهر بارسلونا قطعاً مکانی ارزان نیست، با اکثر کافه‌ها و رستوران‌هایی که پیش‌غذای اسپانیایی را با انواع نوشیدنی‌ها سرو می‌کنند، می‌توان با هر بودجه‌ای انواع مختلف اسنک را سفارش داد و میل کرد. با ساحلی زیبا و تعداد بسیاری پارک، یک هفته‌ای را می‌توان به آسانی در این شهر سر کرد. اما حالا که درآمدتان در این سن به مقدار قابل توجهی رسیده است، مسیر خود را به شگفتی‌های بخش «کاتالونیا» تغییر دهید. از توقف در کلیسای Sagrada Familia و پارک Guell تا خوردن شام در برخی از بهترین رستوران‌های دنیا، تاریخ و رمز و راز بارسلونا شما را بیش از پیش مجذوب این شهر زیبا خواهد نمود.

کجا اقامت کنید: در یک بوتیک-هتل در خیابان Gaudí’s Casa Batlló با نام Margot House حس بودن در خانه را تجربه نمایید.

نیویورک (ایالات متحده آمریکا)

نیویورک آمریکا

آن نیویورک که در سفر با یکی از دوستان نزدیکتان و یا به تنهایی در آن وقت گذرانده و از دکه‌های هات‌داگ‌های ارزان خرید کرده یا یک برش پیتزای ۱ دلاری نوش جان کرده‌اید، دقیقاً شبیه به آن شهری نیست که با اندکی تجربه و سن وسال بیشتر به آن سفر می‌کنید و پول بیشتری در آن خرج خواهید کرد. از خوردن شام در برخی از شلوغ‌ترین رستوران‌های دنیا تا دیدن یک نمایش در «برادوی» تا خرید با کردیت‌کارت شخصی خود از «خیابان پنجم»، نیویورک را به مکانی درخشان‌تر از زمانی تبدیل می‌کند که با یک کوله‌پشتی سفر می‌کردید.

کجا اقامت کنید: هتل The Times Square Edition در قلب منهتن مکانی جذاب برای اقامت شما در نیویورک خواهد بود.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 3 =