ایرلاین قطر؛ بهترین اتخاب برای سفر به جام‌جهانی ۲۰۲۲

با زمانی کمتر از یک سال مانده به جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، و صعود قطعی تیم ملی ایران به این مسابقات، شاید دیگر وقت آن رسیده که برای رفتن به این رویداد بزرگ ورزشی برنامه‌ریزی را آغاز نماییم. برای سهولت و کمک به طرفداران فوتبال در سفر به کشور قطر، ایرلاین «قطر ایرویز» به تازگی یک پکیج میزبانی با نظارت فدراسیون بین‌المللی فوتبال معرفی نموده است که نه‌تنها شامل بلیط هواپیما و محل اقامت می‌شود، بلکه بلیط مسابقات و دیگر رخدادها را نیز در آن بازه مهیا می‌کند. اکنون، طرفداران فوتبال دارای یک پیشنهاد مطمئن برای دیدن مسابقات مورد علاقه خود در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌باشند. این ایرلاین همچنین خدمات ویژه و اضافه‌ای نیز به هر متقاضی ارائه نموده تا هر فرد بتواند علاوه بر لذت از تماشای فوتبال، از سیاحت کشور قطر نیز بهره‌مند گردد.

همان‌طور که طی دو سال گذشته از شرایط دنیا آموخته‌ایم، قابلیت انعطاف یک نکته کلیدی است و قطر ایرویز گزینه‌ها و پیشنهادات خود را به صورت و اشکال گوناگون در دسترس قرار داده است. در حال حاضر، یک طرفدار فوتبال می‌تواند بر اساس تیم مورد علاقه خود که حتی هنوز به این مسابقات راه نیافته است، تصمیم بگیرد که کدام پکیج را انتخاب نماید. در صورتی که این تیم انتخابی نتواند در نهایت به جام‌جهانی صعود کند، فرد می‌تواند تمام مبلغ پرداختی خود را پس گرفته و یا بسته به علاقه‌اش به تیمی دیگر، در صورت موجود بودن، بلیط مسابقات آن تیم را جایگزین نماید.

پکیج‌های ارائه شده گزینه‌های متفاوتی دارند و قیمت آنها از ۳۸۰۰ دلار آغاز می‌شود. مسافران می‌توانند در هرکجا که می‌خواهند بین ۴ تا ۱۳ شب اقامت داشته و برای ۲ تا ۴ مسابقه درخواست بلیط کنند. هتل‌های موجود در پیشنهاد قطر ایرویز از محدوده استاندارد تا پرمیوم را شامل می‌گردد. شهر دوحه دارای چند هتل بسیار لوکس برای انتخاب متقاضی است. یک پکیج انتخابی ایده‌آل برای شما می‌تواند دارای ترانسفر فرودگاهی و تورهای شهرگردی باشد که دوحه و دیگر نقاط کشور قطر را نیز حین برگزاری این مسابقات سیاحت کنید.

اگر مایل نیستید که از پکیج‌های ویژه قطر ایرویز استفاده نمایید، همچنان می‌توانید از پروازهای مستقیم این ایرلاین به دوحه- از بیش از ۱۴۰ مقصد در دنیا- لذت ببرید. و هر فردی که با ایرلاین قطر سفر می‌کند از خدمات این خط هوایی منتخب بین ایرلاین‌ها استفاده خواهد کرد. شرکت نظارتی «Skytrax» به این خط هوایی مدرک ۵ ستاره برای آسایش در کابین، کیفیت غذا، پاکیزگی داخل هواپیما و رفتار کارمندانش اعطا نموده است، و نیز مدرک ۵ ستاره جهت امنیت در سفر با این ایرلاین را در بازه زمانی همه‌گیری کووید. با نشستن در صندلی‌ هواپیماهای این خط هوایی، تا رسیدن به مقصد می‌توانید از بیش از ۴۰۰۰ سرگرمی که شامل فیلم، موسیقی و بازی کامپیوتری می‌شود، استفاده نمایید. در برخی از پروازهای ویژه این ایرلاین، مسافران می‌توانند از طریق وای-فای داخل هواپیما با دوستان و خانواده خود نیز در تماس باشند.

اما اگر اهل ولخرجی هستید، چیزی بسیار ویژه در خدمات «بیزینس کلاس» ایرلاین قطر ایرویز برای شما وجود دارد. علاوه بر خدمات مورد انتظار این کلاس پروازی، قطر ایرویز نوآوری‌هایی را نیز به شما ارائه خواهد داد، از قبیل؛ Qsuit که حق ثبت آن با این ایرلاین بوده و فضایی با یک تخت دونفره در بخش بیزینس برای آسایش بیشتر مسافران مهیا نموده است. این مکان طوری تعبیه شده است که فضایی اختصاصی را نیز در هواپیما برای شما به همراه خواهد آورد. مسافرانی که با این خدمات ویژه سفر می‌کنند، همچنین می‌توانند از بیشترین خدمات طی پرواز، مانند؛ انتخاب هر مورد از منوی غذایی در هر زمان از سفر نیز بهره‌مند شوند. در نتیجه، می‌توانید در هر وقت از شبانه‌روز هر وعده غذایی را که هوس کرده‌اید میل نمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 16 =