پرداخت صورت‌حساب به‌صورت رمزارز در هتل “Manor” دبی

پرداخت هزینه‌ هتل به‌صورت رمزارزها خبر خوبی برای دارندگان آن‌هاست. از این پس، هتل لوکس Manor در دبی گزینه پرداخت با رمزارز را در اختیار مسافران خود قرار داده است. در این هتل سرویس پرداخت رمزارزها به‌صورت آنلاین و از طریق وبسایت رسمی هتل می‌تواند جایگزین پرداخت نقدی یا اعتباری مسافران باشد. از این درگاه با رمزارزهایی مانند بیت‌کوین و اتروم می‌توان صورت‌حساب هتل را پرداخت نمود.


هتل
Manor علاوه‌بر این ویژگی خود، از امکاناتی برخوردار است که هیچ مسافری را ناامید نخواهد کرد. اسب‌سواری، گلف، ماهیگیری، قایق‌سواری، جت‌اسکی و دیگر تفریحات آن در این اقامتگاه لوکس انتظار شما را می‌کشد.
مدیر این هتل معتقد است: “پرداخت‌ مجازی جزئی از دورنمای هتل
Manor را در راستای یک جامعه پایدار نشان می‌دهد و به همین خاطر است که جزو ۱۰ بوتیک‌هتل برتر دوستدار محیط زیست در دبی جای گرفته است.”


مدیر منطقه‌ای شرکت
Mena، که راه‌اندازی پلت‌فرم‌ رمزارز این هتل را برعهده دارد، در این مورد می‌گوید: “هدف شرکت ما وارد کردن کسب‌وکارها و موسسه‌های محلی به بازار تراکنش‌های رمزارز است و سازگاری آن‌ها برای سهولت در انتقال پول از این مسیر. یکی از بهترین نمونه‌های همکاری ما در این بازار در دبی، هتل Manor می‌باشد که در حال حاضر انتقال پول از طریق رمزارزها را، به‌صورت امن و کاربردی، در دسترس مشتریان خود قرار داده است.”

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 8 =