صدور ویزای ۹۰ روزه امارات؛ فقط در شرایط خاص

ویزای دبی

از این پس، ویزای ۹۰ روزه امارات دیگر با شرایط قبل صادر نمی‌گردد. هرچند، مشاوران مسافرتی تأکید کرده‌اند که ویزای ۹۰روزه دبی همچنان تحت شرایطی خاص به متقاضیان ارائه خواهد شد.

مسؤولان امر در دبی می‌گویند که در حال حاضر در تمامی کشور، فقط ویزاهای ۳۰ و ۶۰ روزه در دسترس مسافران خارجی است و محدوده قیمت آن‌ها بین ۴۰۰ تا ۴۵۰ درهم خواهد بود. مسافران پس از ورود به امارات می‌توانند در صورت تمایل با پرداخت حدود ۹۰۰ درهم اقامت خود را یک ماه دیگر تمدید نمایند. پس از این مدت، باید کشور را چه از طریق زمینی یا هوایی ترک کنند.

این سخنان را به‌نوعی دیگر، یکی از آژانس‌های مسافرتی در دبی نیز تأیید کرده و گفته است که ویزای توریستی اکنون فقط برای مدت ۳۰ یا ۶۰ روز توسط دولت امارات صادر می‌گردد و ما برای مشتریان خود همین دو پیشنهاد را داریم.

این تغییر در پی تغییراتی بزرگ‌تر می‌آید که دولت امارات به‌تازگی درباره ویزاهای ورودی خود طراحی و اجرایی نموده است. این اصلاحات تحت عنوان «سیستم پیشرفته ویزا» شناخته می‌شود که از اکتبر سال گذشته به‌اجرا گذاشته شد. این تغییرات یکی از بزرگترین اصلاحات انجام‌گرفته تاکنون در بخش مهاجرتی و مسافرتی امارات به‌شمار می‌رود.

البته، تحت شرایطی خاص، هنوز ویزای ۹۰روزه برای برخی از متقاضیان صادر خواهد شد. یکی از این شرایط خاص، ویزای توریستی مدیکال است و در دسترس افرادی خواهد بود که با داشتن مدارک کافی و موجه برای مقاصد درمانی به امارات سفر می‌کنند.

ویزای جستجوی کار نیز یکی دیگر از مواردی است که به متقاضیان آن امکان اخذ ویزای ۹۰روزه را خواهد داد. شرایط فرد متقاضی برای گرفتن این ویزا شامل مواردی از قبیل تحصیل در یکی از پانصد دانشگاه برتر دنیا و دارا بودن مهارتی خاص است که توسط دولت امارات تأیید می‌شود. این ویزا برای مدت ۶۰، ۹۰ و ۱۲۰ روزه صادر می‌گردد. حداقل تحصیلات برای اخذ این ویزا دارا بودن مدرک کارشناسی بوده و قیمت این ویزا بسته به طول دوران اقامت از ۱۰۰۰ تا ۱۶۵۰ درهم متغیر است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =