اکسپو دبی ۲۰۲۰ و نزدیک ترین هتل به آن

معرفی ۷ هتل با بهترین دسترسی به اکسپو دبی ۲۰۲۰

هنوز اکسپو دبی ۲۰۲۰ را ندیده‌اید؟ این رویداد سومین رویداد مهم بین‌المللی محسوب می‌شود و فقط تا ۳۱ مارس ۲۰۲۲ ادامه دارد. هنگامی‌که وارد این فضای مدور می‌شوید، پا به گردهمایی قریب به ۲۰۰ کشور گذاشته‌اید و با گشت و گذار در آن، نمایی از گردش دور دنیا خواهید داشت.

اگر هنوز برای رفتن به این رویداد بی‌نظیر مردد هستید، بلیط رایگان اکسپو دبی ۲۰۲۰ هدیه ویژه ما برای شما همراهان همیشگی و وفادار نیلاگشتی است تا هر چه سریع‌تر این تجربه‌ بی‌نظیر را برای خود فرا بخوانید. در ادامه به معرفی نزدیک‌ترین هتل‌ها به اکسپو دبی پرداخته ایم.

نزدیکترین هتل‌ها به اکسپو

اکسپو دبی ۲۰۲۰ یکی از بزرگترین و مهم‌ترین رخدادهایی است که طی دوران پاندمی برگزار شده است و همچنان ادامه دارد. این نمایشگاه بین‌المللی که از ابتدای اکتبر ۲۰۲۱ آغاز به کار کرده، تا ۳۱ مارچ ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت.

با توجه به حجم گسترده بازدیدکننده از این نمایشگاه، انتخاب محل اقامت بسیار اهمیت پیدا خواهد کرد. در این مطلب بهترین و نزدیک‌ترین هتل‌ها به محل برگزاری اکسپو دبی را به اختصار معرفی می‌کنیم:

Rove Expo 2020 Hotel

تنها گزینه برای افرادی که می‌خواهند در قلب این نمایشگاه اقامت داشته باشند این هتل است. با رزرو و اقامت در این هتل بلیط اکسپو دبی را نیز به مدت اقامت خود دریافت خواهید کرد. این هتل با امکانات کامل خود از قبیل؛ یک استخر روباز روی پشت‌بام، سالن ورزشی و اینترنت رایگان می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت طی بازدید از نمایشگاه باشد.

Fortune Park Hotel

این هتل لوکس تنها حدود ۴ کیلومتر با محل اکسپو دبی فاصله داشته و نزدیکترین اقامتگاه به نمایشگاه به حساب می‌آید. محیطی دلپذیر و دنج در اتاق‌های این هتل که دارای یک نشیمن و آشپزخانه کوچک می‌باشد، همراه با اینترنت رایگان فضای مناسبی را برای اقامت شما رقم خواهد زد. برای فرزندان زیر ۵ سال هزینه اضافی دریافت نمی‌گردد. این هتل دارای پنج رستوران و امکانات تفریحی کامل نیز می‌باشد.

Premier Inn Dubai Investment Park

این هتل دنج و راحت تنها کمی بیشتر از ۴ کیلومتر با نمایشگاه فاصله دارد و دسترسی راحتی به منطقه آزاد «جبل علی» دارد. اتاق‌های این هتل با فضای زیاد و نورگیر همراه با یک اتاق نشیمن خانوادگی و تلویزیون صفحه‌تخت بزرگ می‌تواند برای یک خانواده محیطی دلپذیر به ارمغان بیاورد. خدمات هتل و سرویس خدماتی آن زبانزد همه میهمانان آن شده است. رستوران و کافه‌های این هتل طی شبانه‌روز در خدمت مسافران هستند و استخر روباز و سالن ورزشی هتل آن را خاص‌تر می‌سازند.

The Manor by JA

این اقامتگاه ۵ کیلومتر با فضای اصلی اکسپو فاصله دارد و از لحاظ قیمت نسبت به هتل‌های دیگر مبلغ کمتری هزینه برای یک خانواده در بر خواهد داشت. خانواده‌هایی که دو اتاق از این هتل را با هم رزرو کنند می‌توانند از تخفیف ۵۰ درصدی آن استفاده نمایند. استخر روباز واقع در بام این هتل، رستوران و کافه‌های این اقامتگاه در طول روز به مسافران هتل خدمات خود را ارائه می‌دهند. همچنین یک سالن اسپا و سالن ورزشی از دیگر امکانات آن به شمار می‌روند.

Courtyard by Marriott Dubai

این هتل ۴ ستاره که کنار یک دریاچه واقع شده است، فقط ۵ کیلومتر با محل اصلی نمایشگاه فاصله داشته و نزدیک یک مرکز بزرگ خرید و همچنین Cayan Tower می‌باشد. برخی از اتاق‌های هتل چشم‌انداز به سمت دریاچه داشته و برخی از آنها دارای یک بالکن بزرگ نیز با امکان استراحت کردن در آن است. سوئیت‌های هتل دارای یک اتاق نشیمن هستند و خدمات اتاق در تمامی ساعات روز در خدمت مسافران آن می‌باشد. رستوران ایتالیایی، کافه، استخر روباز و یک سالن ورزشی از دیگر امکانات این اقامتگاه به شمار می‌روند.

Maisan Hotel

حدود ۱۰ دقیقه طول می‌کشد که با اتوموبیل از فصای اصلی اکسپو به این هتل برسید. هتلی ۴ ستاره که کمی بیش از ۵ کیلومتر با نمایشگاه فاصله دارد. این اقامتگاه با ۲۴۹ اتاق و فصای وسیع خود می‌تواند تجربه خوبی برای بازدیدکنندگان اکسپوی دبی باشد. تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل امکانات کافی و لازم را در اختیار مسافران قرار داده است. از سایر امکانات هتل می‌توان به یک استخر روباز، یک تراس بزرگ، لابی زیبا و سالن ورزشی اشاره کرد.

Oaks Ibn Battuta Gate Hotel Dubai

این هتل ۵ ستاره و پرآوازه تقریبا در فاصله هشت کیلومتری نمایشگاه واقع شده است. از این اقامتگاه تا ایستگاه مترو تنها ۵ دقیقه پیاده‌روی کافی می‌باشد که می‌توان با عوص کردن یک خط به سادگی به محل اکسپوی دبی رسید. همچنین این اقامتگاه لوکس درست کنار بازار خرید Battuta واقع شده و تنها چند دقیقه با Palm Jumeirah فاصله دارد. طرح داخلی اتاق‌ها از معماری مراکشی الهام پذیرفته و سوئیت‌های آن دارای اتاق نشیمن و تراس وسیعی می‌باشند. در رستوران‌های این هتل غذاهای ایتالیایی، آسیایی و هندی ارائه می‌شود، و همچنین اتاق اسپا، استخر روباز، سالن ورزشی و تراس روی پشت‌بام از دیگر امکانات خاص و جالب این هتل به حساب می‌آیند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 4 =