۵ پیشنهاد برای سفر رمانتیک و دو نفره

بهترین مقاصد سفر برای روز ولنتاین

اگر قصد دارید روز ولنتاین امسال را متفاوت از همیشه سپری نمایید، باید بهترین مقاصد سفر برای روز عشاق را بشناسید. در این مطلب چند سفر متفاوت برای این روز را پیشنهاد می‌کنیم:

سانتورینی؛ یونان

جزیره سانتورینی، واقع در دریای اژه، از جزایر کشور یونان به حساب می‌آید و همواره یکی از رمانتیک‌ترین مکان‌های دنیا انتخاب شده است. سواحل زیبا و خانه‌های غارمانندی که با گچ سفید شده‌اند، در حاشیه دهانه آتشفشان این جزیره چشم‌انداز آن را شگفت‌انگیز کرده است. سانتورینی مکان محبوب زوج‌هایی است که به ماه‌عسل می‌روند، و نیز مکانی ایده‌آل برای گذراندن یک روز ولنتاین به‌یادماندنی. اغلب رستوران‌ها مشرف بر دهانه آتشفشان زیبای این جزیره بوده و به عشاق این فرصت را می‌دهند که در این چشم‌انداز و با نور شمع یک وعده غذایی فراموش‌ناشدنی را میل کنند. مطمئن شوید که مشاهده یکی از غروب‌های کمیاب این جزیره را از فراز «قلعه بایزانتین» یا «فانوس دریایی آکروتیری» از دست نمی‌دهید.

چندین و چند اقامتگاه برای انتخاب شما در سانتورینی در دسترس است، مانند؛ هتل ۵ستاره Santorini Kastelli که با معماری باستانی مربوط به این منطقه بنا شده است و با پیمودن چند قدم از این هتل می‌توانید در ساحل شنی سیاه‌رنگ دریای کاماری آبتنی کنید.

 

سویل؛ اسپانیا

شهر سویل در فاصله یک‌ساعتی سواحل جنوبی اسپانیا واقع شده است. این شهر زیبا اتمسفری تقریباً مانند داستان‌های افسانه‌ای را پیش چشم شما خواهد گذاشت، با معماری شگفت‌انگیز شهر و بناهای باستانی چشم‌نواز از قبیل؛ «رویال پالاس»، «کلیسای جامع سویل» (بزرگترین کلیسای گوتیک در دنیا)، و نیز «بازار دی اسپانا». در تمامی نقاط شهر می‌توانید رستوران‌ها و اقامتگاه‌هایی با قدمت چندصد سال را پیدا کنید که انواع غذاهای محلی اسپانیا را پیشنهاد می‌دهند. به‌خصوص اقامتگاه «Corral Del Rey»، یک بنای قرن هفدهمی واقع در قلب سویل. صرف غذا در یک تراس وسیع، واقع در پشت‌بام این بنای باستانی تجربه‌ای رمانتیک و به‌یادماندنی خواهد بود.

 

ونیز؛ ایتالیا

شهر ونیز همواره در صدر رده‌بندی شهرهای رمانتیک دنیا به حساب آمده است. این شهر ایتالیایی که در واقع بر روی آب بنا شده است، می‌تواند تجربه یک قایق‌سواری به‌یادماندنی داخل کانال‌های شهر را به شما ارائه دهد. در کافه‌های دنج ونیز می‌توان قراری عاشقانه را تجربه کرد و در کوچه‌ها و خیابان‌های شگفت‌انگیز آن دست‌دردست قدم زد. برای لذت بیشتر از قایق‌سواری در کانال‌های ونیز، این سفر کوتاه را به یک پیک‌نیک تبدیل کرده و با خود غذا و نوشیدنی همراه داشته باشید. هوای خنک این شهر در روز ولنتاین و در ماه فوریه باعث می‌شود گرمای عشق را بیشتر احساس کنید!

برای انتخاب محل اقامت در ونیز، بهترین گزینه هتل مجلل «Aman Canal Grand Venice» می‌باشد که قدمت بنای آن به قرن شانزدهم بازمی‌گردد. این بوتیک-هتل تنها با دارا بودن ۲۴ اتاق در کنار کانال اصلی ونیز قرار دارد و تراس زیبای آن می‌تواند غروبی به‌یادماندنی را برای یک زوج عاشق در خاطر بگذارد.

 

پراگ؛ جمهوری چک

بدون تردید، شهر پراگ، با فضای افسانه‌ای خود یکی از شهرهای رمانتیک دنیا به شمار می‌رود. کلیساها و خانه‌هایی با سقف‌های ساخته‌شده از آجرهای قرمز، منظره‌ای تابلومانند را از این شهر ارائه می‌دهد. پل‌های زیبا و خانه‌هایی با ورودی‌های شگفت‌انگیز می‌تواند پراگ را برای روز ولنتاین به یک مکان ایده‌آل تبدیل کند. از سوی دیگر، در شهر پراگ بخش مدرن و پر از نوآوری‌های جدید نیز قابل مشاهده می‌باشد. رستوران‌ها و هتل‌های تازه‌تأسیس و همچنین فروشگاه‌های لوکس و مجلل در انتظار گردشگران خواهد بود. با همراه خود، دست در دست، در خیابان‌هایی که با نور رمانتیک لامپ‌های گازی روشن می‌شوند، قدم بزنید؛ پس از آن می‌توانید با یک قایق یکصدساله‌ تمامی بخش‌های قدیمی شهر را از روی آب سیاحت کنید.

برای اقامت در پراگ، هتل «The Golden Well» می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این اقامتگاه که در قلب شهر واقع شده است، چشم‌انداز زیبایی از پشت‌بام‌های قرمزرنگ خانه‌های پراگ را پیش چشم شما خواهد گذاشت و اگر آب‌وهوا یاری کند می‌توانید صبح خود را با خوردن صبحانه در تراس وسیع این هتل آغاز نمایید.

 

جزایر مالدیو

برخی اعتقاد دارند که جزایر دورافتاده مالدیو، واقع در اقیانوس هند، رمانتیک‌ترین مکان در دنیا به شمار می‌رود، و اگر شما مشتاق یک فضای خصوصی برای خود و همراه‌تان هستید می‌توانید آن را در این جزایر دوردست پیدا کنید. ویلاهایی با چندین تراس بر فراز اقیانوس، در کنار سواحل شنی سفیدرنگ، منظره‌ای شگفت‌آور را برای هر زوج عاشقی پیش چشم می‌گذارد. روز خود را کنار همراه‌تان می‌توانید به استراحت بپردازید و یا به غواصی رفته، قایق‌سواری کنید و همچنین گزینه‌های متنوع دیگری را انتخاب کنید. قایق‌های چوبی قدیمی در بندرگاه در دسترس شما هستند اگر بخواهید به دل آب بزنید. غذاهای مطبوع با هر سلیقه‌ای در مالدیو انتظار شما را خواهند کشید، همچنین غذاهای دریایی که مخلفات آن همان روز صید شده‌اند.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =