کشف طبیعت نادیده “انتاریو” با قطار

نیازی نیست برای سیاحت چشم‌اندازهای نفسگیر ایالت انتاریو تمام روز را از کوه بالا رفته یا به خودتان زیادی زحمت بدهید. کافی‌ست بلیط یک تور سیاحتی با قطار را رزرو کرده و به سرتاسر این ایالت زیبا سفر کنید.

تور قطار “Agawa Canyon” شما را به درون سرزمین‌های ناهموار شمال انتاریو می‌برد، از میان جنگل‌های سرسبز عبور می‌کنید، دره‌ها را پشت‌سر گذاشته و به یک پارک طبیعی با چندین آبشار می‌رسید که فقط با همین قطار دسترسی به آن ممکن است.

این تور یک‌روزه و به‌یادماندنی از اول آگوست امسال آغاز می‌شود و می‌توان از قبل نیز بلیط آن را پیش‌خرید کرد.
سفر از مرکز شهر Sault Ste. Marie در ایالت انتاریو شروع شده و این سیاحت ۳۶۶کیلومتری به دور ایالت زیبایی‌های بسیاری را پیش چشم گردشگران خواهد گذاشت. زندگی روی دور کند چشم‌اندازهای رنگین‌اش را به معرض نمایش می‌گذارد.

همان‌طور که از پشت پنجره‌های قطار به چنین مناظری خیره شده‌اید، می‌توانید با راهنمای صوتی از مشخصات و ویژگی‌های هر منطقه آگاه شده و لذت بیشتری ببرید. این راهنمای صوتی به‌صورت همه‌گانی به زبان انگلیسی در کابین‌ها پخش می‌شود، و در صورت نیاز به زبان‌های فرانسه، آلمانی، کره‌ای، ژاپنی و ماندارین نیز از طریق گوشی در دسترس مسافران قرار می‌گیرد.

در میانه این ماجراجویی، شما به پارک Agawa Canyon خواهید رسید که بدون قطار دسترسی به آن‌جا ناممکن است. ۹۰ دقیقه زمان دارید در این پارک زیبا به هر شکلی که لذت می‌برید، وقت بگذرانید. چندین آبشار آن‌جا وجود دارد که می‌توانید شیب کنارشان را با قدم زدن بپیمایید و یا حتی در کنارشان یک پیک‌نیک مختصر برگزار کنید.
بهترین زمان برای رفتن به این تور جذاب، از اواسط سپتامبر تا اوایل اکتبر است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =