نمایشگاههای دبی – لیست و تقویم نمایشگاه دبی ۲۰۲۲

تورهای تخصصی دبی در پاییز

۱. نمایشگاه WETEX

این نمایشگاه تخصصی که در راستای چشم‌انداز زندگی پایدار در کشور امارات برنامه‌ریزی شده است، از ۲۶ تا ۲۹ سپتامبر در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود. در این نمایشگاه، آخرین فناوری‌های مربوط به ایجاد یک محیط‌زیست پایدار در معرض دید شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

 

۲. برگزاری World Green Economy Summit

هشتمین نشست اقتصاد سبز جهانی، در سال ۲۰۲۲ در دبی برگزار می‌شود. در این رویداد جهانی که از ۲۶ تا ۲۹ سپتامبر ادامه خواهد داشت، بزرگترین سرمایه‌گذاران محلی و جهانی تمرکز خود را بر آینده پروژه‌های سبز و پایدار در دنیا خواهند گذاشت.

۳. نمایشگاه GITEX

در این رویداد مهم جهانی، بیش از ۱۰۰ هزار کسب‌وکار در زمینه فناوری‌های هوشمند دور هم جمع شده و آینده شهرهای هوشمند را در معرض دید تماشاگران و علاقه‌مندان قرار خواهد داد. این نمایشگاه از ۹ تا ۱۴ اکتبر در شهر دبی برگزار می‌گردد.

۴. نمایشگاه North Star

این نمایشگاه که در کنار رویداد جهانی جیتکس در تاریخ ۹ تا ۱۴ اکتبر برگزار می‌شود، یک گردهمایی از استارت‌آپ‌های مهم دنیا در زمینه دنیای پایدار و سبز خواهد بود.

۵‌. نمایشگاه Marketing Mania

از ۹ تا ۱۴ اکتبر، مهم‌ترین و بزرگترین کسب‌وکارهای فناوری در دبی گرد هم می‌آیند تا با برگزاری نشست‌های آموزشی و ارائه پیشنهادات خود دورنمایی از آینده بازارهای جهانی را ترسیم نمایند.

 

۶. نمایشگاه Fintech Surge

این گردهم‌آیی که از ۹ تا ۱۴ اکتبر در دبی برگزار می‌شود، پلی می‌سازد بین فن‌آوری و سرمایه‌گذاری. در این رویداد مهم می‌توان نوآوری‌هایی در زمینه بانکداری، تکنولوژی‌های تراکنش مالی، مدیریت سرمایه و دیگر موارد مربوط را پیگیری نمود و درباره آنها تبادل نطر کرد.

۷. نمایشگاه Arablab

اواخر اکتبر، از ۲۳ تا ۲۷ این ماه، نمایشگاهی بین‌المللی در دبی برگزار می‌گردد که تمرکز آن بر آخرین پیشرفت‌ها در زمینه فناوری‌های تجهیزات آزمایشگاهی خواهد بود.

۸. نمایشگاه Decobuild

یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های بین‌المللی در زمینه ساختمان و دکوراسیون، از ۲۰ تا ۲۳ اکتبر سال ۲۰۲۲ در دبی برگزار خواهد شد. این دو تخصص در این رویداد در کنار همدیگر چشم‌اندازی از صنعت مهم س

اخت‌وساز در دنیا را نشان می‌دهند.

۹. نشست Annual Radioligy Meeting

هفتمین نشست سالانه رادیولوژی در دنیا، امسال از ۲۵ تا ۲۷ اکتبر در دبی برگزار می‌شود. در این گردهمایی، رادیولوژیست‌ها و دیگر متخصصان مرتبط با رادیولوژی گرد هم می‌آیند تا آخرین پیشرفت‌ها در این زمینه را به اشتراک بگذارند‌.

 

۱۰. نمایشگاه The Forex Expo

مهم‌ترین و بزرگترین کسب‌وکارهای دنیا در بخش‌های مالی و اقتصادی، امسال از ۱۸ تا ۲۱ اکتبر در دبی در نمایشگاه فارکس دور هم جمع می‌شوند تا از فرصت‌های در کنار هم بودن بیشترین استفاده را ببرند و ارتباطات لازم را با دیگر کسب‌کارها برقرار کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 7 =