میلیونرها در کدام مناطق امارات ملک می‌خرند؟

اقامت دبی

طی گزارش منتشرشده در سال گذشته میلادی، نشان داده شد که کشور امارات میزبان حدود ۹۲۰۰۰ میلیونری است که بیش از یک میلیون دلار سرمایه دارند و نیز ۲۵۱ مولتی‌میلیونری که ارزش دارایی آنها به بیش از ۱۰۰ میلیون دلار می‌رسد.

پالم جمیرا، داون تاون (Downtown) و دبی هیلز استیت Hills) Estate) جزو محبوب‌ترین مناطقی هستند که میلیونرها در دبی آنجا ملک می‌خرند.

مشاوران املاک جهانی معتقدند که ثروتمندان دنیا به طور روزافزونی در حال خرید خانه‌های لوکس در دبی هستند. از این‌رو، باعث شگفتی نیست که پالم جمیرا (با ۳۰ درصد) و داون تاون (با ۳۷ درصد) به محله‌هایی تبدیل شدند که میزبان بسیاری از این میلیونرها باشند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که ۱۸۳ سوپرثروتمند از سرتاسر اروپا، انگلستان، آمریکای شمالی، هند و عربستان سعودی با دارایی بیش از ۳ میلیون دلار، چه به عنوان محل اقامت دایمی و یا موقتی از این خانه‌های لوکس استفاده می‌کنند. همین افراد، با داشتن در مجموع ۸۵۱ خانه در سراسر دنیا حدود ۳ میلیارد دلار دارایی خالص دارند.

علاوه بر دو منطقه فوق، مناطقی مانند:

 Emirate Hills,Dubai Marina,Dubai Canal,Jumeira Gold State, Jumeira Bay Island، Mohammad Bin Rashid City
نیز از مقاصد اصلی ثروتمندان برای خرید خانه و لذت بردن از امنیت و تجمل در کشور امارات محسوب می‌شوند.

در ماه ژوئن ۲۰۲۲، شرکت مهاجرتی هنلی اعلام کرد، حدود ۴۰۰۰ میلیونر در این سال به امارات مهاجرت خواهند کرد که این تعداد بیشترین ورودی مهاجر ثروتمند در دنیا، حتی نسبت به کشورهای بزرگ و پیشرفته‌ای مانند ایالات متحده و انگلیس، خواهند بود.
به دلیل استقبال زیاد ثزوتمندان از منطقه پالم جمیرا، دولت امارات ساخت Palm Jebel Ali را دوباره از سر گرفته است که وسعت آن حدود دو برابر پالم جمیرا خواهد بود.

با افزایش تقاضا برای خانه‌های لوکس در امارات، قیمت مسکن نیز در حال افزایش است و از این‌رو مناطق پرطرفدارتر مانند پالم جمیرا افزایش قیمت بیشتری را تجربه می‌کنند. با این حال، قیمت خانه‌های لوکس در امارات، همچنان پایین‌تر از قیمت همین دست خانه‌ها در شهرهایی مانند لندن و موناکو خرید و فروش می‌شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 20 =