,

مقاصد سفر شگفت‌انگیز و ارزان در قاره آمریکا

 

با بررسی‌های انجام‌شده توسط سایت‌های خدمات سفر و شرکت‌های گردشگری، مقاصد ارزان‌قیمت در سال ۲۰۲۲ تا حدودی مشخص شده‌اند. این مقاصد بر اساس جستجوهای آنلاینی صورت گرفته است که از نوامبر ۲۰۲۰ تا نوامبر ۲۰۲۱ برای سفر در شش ماهه اول سال ۲۰۲۲ توسط گردشگران انجام پذیرفته. این آمار با ترکیب بیشترین کلیک‌های کاربران بر روی مقاصد مختلف و کمترین قیمت بلیط پروازی به دست آمده است.

 

مکزیک

بدون هیچ جای تعجبی، کشور مکزیک یکی از ارزان‌ترین مقاصد سفر در سال ۲۰۲۲ خواهد بود. این کشور همواره برای گردشگرانی که می‌خواهند بیشترین تفریح را با کمترین هزینه تجربه کنند جای مناسبی به شمار رفته است.

مکان‌هایی چون «سن‌خوزه دل کابو»، «پوئترو وایارته» و به‌خصوص «کنکون» در کشور مکزیک بهترین مقاصد تفریحی بسیاری از مردم دنیا به حساب می‌آیند. اما، پایتخت مکزیک یعنی «مکزیکو سیتی» را هم نباید از یاد برد که دارای موزه‌هایی است که میراث آزتک‌ها را پیش چشم مسافران و گردشگران خواهد گذاشت.

کلمبیا

کشور کلمبیا به خاطر تاریخ غنی، فرهنگ پویا و غذاهای لذیذ خود می‌تواند یکی از مقاصد محبوب گردشگران از سرتاسر دنیا باشد. قیمت بسیاری از خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها در این کشور بسیار پایین‌تر از کشورهای دیگر است.

آب‌وهوای بوگوتا، پایتخت کلمبیا، در اوایل سال هم حتی خیلی سرد نیست و می‌توان در «باغ گیاه‌شناسی بوگوتا» که قدمت آن به سال ۱۹۵۵ بازمی‌گردد و حدود بیست هزار گیاه مختلف در آن وجود دارد، گردشی کرد و تنها برای ورود به آن ۱ دلار پرداخت.

 

کانادا

کشور کانادا که یکی از مقاصد محبوب ایرانی‌ها می‌باشد نیز می‌تواند در زمان مشخص و معینی یک سفر به‌یادماندنی و باصرفه را برای گردشگران رقم بزند. در مونترال باید غذاهای منحصربه‌فرد آن را امتحان کرد؛ به‌خصوص هات‌داگ ویژه‌اش را با ارزان‌ترین قیمت. با وجود هوای سرد این شهر در نیمه اول سال می‌توان لذت کافی را از این مکان برد. پیش از گرم شدن هوا، پرواز به مقاصد مختلف کانادا ارزان و به‌صرفه می‌باشند. همچنین فستیوال‌های مختلفی در شهرهای تورنتو، ونکوور و مونترال نیز در این بازه زمانی برگزار می‌شوند.

همیلتون؛ برمودا

در نیمه اول سال که برخی از کشورهای نیمکره شمالی همچنان هوای خنکی را تجربه می‌کنند، سواحل آتلانتیک شمالی بهترین گزینه برای سفر و آفتاب گرفتن هستند. شهر همیلتون، پایتخت برمودا، با ساختمان‌های زیبا و رنگارنگش در کنار بندر شهر، می‌تواند یکی از بهترین و ارزان‌ترین مقاصد سفر باشد. با این حال، باید حواستان باشد که خرید از مغازه‌های این شهر خیلی ارزان تمام نمی‌شود. دوچرخه‌سواری و گردش در ساحل بهترین تفریحات در این شهر زیبا به شمار می‌روند.

 

 

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 17 =