سفر به امارات در «عید فطر»

با توجه به تعطیلات پنج‌روزه در امارات متحده عربی و برخی دیگر از کشورهای مسلمان به مناسبت عید فطر و نیز اتمام ماه رمضان، این کشور یکی از مقاصد مناسب سفر در این تعطیلات خواهد بود.

تعطیلات این عید اسلامی، امسال از اول یا دوم ماه می (۱۱ یا ۱۲ اردیبهشت‌ماه) آغاز شده و هتل‌های امارات از همین حالا پکیج‌های خود را برای گردشگران ارائه داده‌اند.

اینجا ۵ هتل و اقامتگاه مناسب برای سپری کردن تعطیلات عید فطر را در کشور امارات معرفی خواهیم کرد:

  1. هتل خانوادگی «پارک حیات دبی»

این هتل تابستانی گزینه مناسبی برای استراحت خانواده‌ها طی تعطیلات می‌باشد. ۱۵ رستوران و کافه در این اقامتگاه و صبحانه کامل آن ذائقه هر مسافری را راضی خواهد نمود.

با استراحت در «ساحل لاگون» و شنا در دو استخر خانوادگی این هتل می‌توان روز خوبی را سپری کرد. «کلاب غار کودکان» نیز در داخل هتل، سرگرمی مناسبی برای بچه‌های ۳ تا ۱۰ سال هر خانواده‌ای را فراهم آورده است. همچنین، مسافران به‌صورت رایگان به زمین گلف کوچک و زمین تنیس داخل هتل نیز دسترسی دارند.

  1. اقامت داخل شهر در «رزوود ابوظبی»

می‌توانید تعطیلات خود را در پایتخت کشور امارات و در هتل رزوود سپری کنید؛ جایی که چشم‌اندازی کامل و تماشایی به جزایر اطراف خواهید داشت. این هتل در بهترین جای شهر قرار گرفته است. این اقامتگاه ۳۴ طبقه دارای یک استخر شنا، یک سالن اسپا و چند غذاخوری بسیار دلنشین است. با رزرو اتاق برای دو شب طی تعطیلات عید فطر، می‌توانید یک شب نیز رایگان در این هتل اقامت داشته باشید.

  1. اقامت در هتل «العین روتانا»

با خرید پکیج کامل پیشنهادی این هتل برای عید فطر، می‌توانید در یک فضای سرسبز و پر از آرامش تعطیلات خود را بگذرانید؛ همچنین از بوفه کامل صبحانه در «رستوران زست» استفاده نموده و در صورت سفر با کودکان خود، به‌طور رایگان از باغ‌وحش شهر العین که در فاصله ده دقیقه‌ای هتل واقع شده است نیز بازدید نمایید. این اقامتگاه زیبا یک استخر بزرگ، یک جکوزی، شش رستوران و کافه، یک زمین تنیس و اسکواش و نیز سالن اسپا را برای مهمانان خود فراهم کرده است. در این اقامتگاه، می‌توان تمام طول روز را از هتل خارج نشد و همچنان از سفر لذت برد.

  1. اقامتگاه و اسپای ساحلی «اینترکنتینانتال رأس‌الخیمه»

این هتل تازه‌تأسیس در اولین عید پس از افتتاح خود، برای مهمانانش که یک ویلا رزرو کنند، شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفته است. این اقامتگاه که در میان دو شبه‌جزیره قرار گرفته است، اولین هتل اینترکنتینانتال در بخش شمالی امارات است که دارای یک ساحل اختصاصی، دو استخر با قابلیت تنظیم دمای آب، باشگاه ورزشی و نیز یک سالن اسپای لوکس است که یک حمام ترکی و ده اتاق اختصاصی ماساژ را در خود جای داده. در عید پیش رو می‌توان ویلاهایی را در این اقامتگاه زیبا رزرو کرد که دارای استخر اختصاصی روبه‌دریا هستند. مکان خاصی نیز برای سرگرمی کودکان پیش‌بینی شده تا هتل را محبوب خانواده‌ها بکند.

  1. چشم‌اندازی به غروب در «اقامتگاه مرکزی پالم» در دبی

سفر همراه خانواده به پالم جمیرا در عید فطر امسال و چشم‌اندازی کامل به مراسم آتش‌بازی یکی از بهترین گزینه‌ها برای گردشگران است. از آن بهتر، این‌که با رزرو اتاق در اقامتگاه پالم دیگر نباید هزینه زیادی صرف کنید تا مراسم ویژه عید را تماشا کنید، جایی که بهترین اتاق‌هایش فقط مخصوص افراد مقیم امارات است. با ۲۵ درصد تخفیف پیشنهادی این هتل، حتی می‌توانید یک اتاق پرمیوم یا سوئیت‌های مخصوص اقامتگاه را برای تعطیلات رزرو کنید تا غروب زیبای شهر دبی را از بالکن اختصاصی محل اقامت خود‌ به تماشا بنشینید. رستوران هتل در تمامی طول شبانه‌روز در دسترس مسافران هتل است و در روز نیز می‌توان از استخر روباز و زیبای این مکان استفاده کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + دوازده =