تجربه‌ای منحصربه‌فرد با پرواز فرست‌کلاس امارات

بلیط فرست کلاس امارات

با اینکه پرواز با بلیت «فرست‌کلاس» همیشه مترادف با لوکس بودن است، تجربه‌ی هر مسافری به ایرلاین، نوع هواپیما و مدت‌زمان پرواز بستگی دارد و گاهی این مسافران فکر می‌کنند که آیا این صندلی‌های راحت ارزش قیمت‌شان را دارند یا خیر. تعدادی از ایرلاین‌ها به سمت ارتقاء کابین‌های بخش فرست‌کلاس خود رفته‌اند و با نوآوری در این بخش کاری کرده‌اند که هر هزینه‌کردی برای مسافر ارزشش را داشته باشد. «ایرلاین امارات» یکی از همین خطوط هوایی به شمار می‌رود.

این ایرلاین که در سال ۱۹۸۵ توسط خانواده‌ی سلطنتی امارات پایه‌گذاری شده، اساس این خط هوایی را بر پایه‌ی سفر لوکس برنامه‌ریزی نموده‌اند. ایرلاین امارات که مقر و فرودگاه اصلی‌اش در خود کشور امارات است، به ۱۵۷ مقصد در ۸۳ کشور پرواز دارد. کلاس‌های پروازی این ایرلاین شامل اکونومی، پرمیوم، بیزینس و البته فرست‌کلاس می‌باشد. این خط هوایی بین‌المللی، پرواز فرست‌کلاس بوئینگ ۷۷۷ خود را «یک اتاق خصوصی هتل در آسمان» و ایرباس ۳۸۰ خود را «یک جت اختصاصی شخصی در آسمان» معرفی می‌کند.

تجربه‌ی فرودگاه امارات برای مسافران فرست‌کلاس

رزرو ماشین برای رفتن به فرودگاه یا بازگشت از آن معمولاً کاری استرس‌زاست، به‌خصوص، در ساعات پیک شلوغی که وسیله‌ی نقلیه به‌راحتی در دسترس نیست. اگر با فرست‌کلاس امارات سفر می‌کنید، از چنین تنشی آسوده خواهید شد. این ایرلاین یک مرسدس بنز را با راننده‌ی اختصاصی – که حداقل ۱۲ ساعت پیش از پروازتان رزرو شده باشد – در خدمت شما می‌گذارد تا با خیال راحت بین فرودگاه و خانه‌تان جابه‌جا شوید.

لانج‌های فرودگاهی امارات در بیش از ۳۰ فرودگاه در دنیا در دسترس است که در هرکدام غذا سرو می‌کنند و می‌توان در آنها دوش گرفت؛ حتا برخی از آنها مستقیماً مسافر را بدون صف سوار هواپیما می‌کنند. در صورتی که مبدأ پرواز مسافر فرست‌کلاس فرودگاه‌های بین‌المللی دبی یا شارجه باشد، می‌توان از خدمات چک‌این در خانه نیز بهره برد. متصدیان این خدمات به خانه، دفتر کار یا هتل شما آمده و فرآیند چک‌این شما را کامل نموده و چمدان‌های‌تان را به فرودگاه می‌برند.

اگر از فرودگاه دبی با بلیت فرست‌کلاس سفر می‌کنید، به لانج مخصوص این فرودگاه دسترسی خواهید داشت. در این مکان می‌توانید از وای‌فای رایگان استفاده نموده و از دیگر خدمات مانند بوفه‌ی مجانی و حمام و اسپا نیز بهره‌مند شوید. مسافران از لانج به‌طور مستقیم سوار هواپیما خواهند شد.

سوییت‌های فرست‌کلاس امارات

صندلی فرست‌کلاس امارات – هرچند در اصل به سوییت بیشتر شبیه است – در ایرباس ۳۸۰ با بوئینگ ۷۷۷ کمی متفاوت است. هر دو با امکانات لوکس تجهیز شده‌اند و می‌توان با بستن در مخصوصی که تعبیه شده است فضا را کاملاً اختصاصی نمود. اگر تمایل داشته باشید کمی بخوابید نیز، خدمه‌ی پرواز صندلی شما را به حالت خوابیده درآورده و با دادن ملافه و بالش فضایی راحت برای‌تان مهیا می‌کنند.

در حالی که ایرباس ۳۸۰ و بوئینگ ۷۷۷ در بسیاری از امکانات مشابه‌اند، سوئیت‌های فرست‌کلاس آنها در آخرین هواپیماهای تولیدشده توسط این دو شرکت معروف ویژگی‌های مخصوص دیگری نیز دارند. صندلی‌های بخش فرست‌کلاس این هواپیماها با تکنولوژی «ناسا» ساخته شده و گزینه‌ی جاذبه‌ی صفر آنها مسافر را در وضعیت آرامش کامل می‌برد. مسافران همچنین می‌توانند با خدمه‌ی پرواز از طریق تماس ویدیویی و از همان صندلی راحت خود ارتباط برقرار سازند. در نهایت، بوئینگ ۷۷۷ جدید ایرلاین امارات این امکان را در اختیار مسافران فرست‌کلاس خود قرار می‌دهد تا بتوانند در هرکجای کابین که نشسته باشند، از طریق پنجره‌های مجازی و با کیفیت اچ‌دی، فضای بیرون هواپیما را به‌وضوح تماشا کرده و لذت ببرند.

تسهیلات داخل کابین

هر صندلی کابین فرست‌کلاس امارات دارای یک کیت رایگان وسایل بهداشتی Bvlgari می‌باشد که داخل آنها از بهترین عطرها و کرم پوست‌های این شرکت پر شده است. همچنین، با اینکه ترک صندلی‌های بسیار راحت فرست‌کلاس امارات آسان نیست، مسافران می‌توانند به بوفه‌ی در دسترس کابین مراجعه کرده و از غذا و نوشیدنی مورد علاقه‌شان استفاده کنند.

منوی غذای بخش فرست‌کلاس ایرلاین امارات یکی از محبوب‌ترین‌ها در نوع خودش است. این لیست غذا بر اساس نیاز مسافران این بخش تهیه شده و معمولاً مطابق هر سلیقه‌ای می‌توان خوردنی پیدا کرد؛ از قبیل گوشت حلال برای مسلمانان و غذاهای گیاهی برای گیاهخواران.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + چهار =