ایده برای سیاحت پاریس در آغاز سال ۲۰۲۲

با آغاز سال ۲۰۲۲ و با شرایط همه‌گیری، همچنان ایده‌های بکر و جالبی وجود دارند تا شهر زیبای پاریس را ببینید و از آن لذت ببرید. سفرهای کوتاه و درون‌شهری در حال حاضر محبوب‌ترین و سالم‌ترین نوع گردش در پاریس به شمار می‌روند. این مطلب، ۵ ایده برای گشت و گذار در پاریس را که می‌تواند بسیار جالب باشد معرفی می‌کند:

هلی‌کوپتر سواری بر فراز پاریس

می‌توانید پاریس و حومه آن را به راحتی و در زمان کم از فراز آسمان مشاهده کنید و از آن لذت ببرید. بالای قصر و باغ ورسای چرخی زده و رود سن را برای اولین بار از فراز آسمان ببینید. این تجربه منحصر به فرد را که رؤیای هر گردشگری در پاریس است را می‌توان در هر زمان از سال و با رزرو تور هلی‌کوپتر از شرکت Helipass به مرحله عمل رساند. پس از این‌که از باند فرودگاه هلی‌کوپتر در پاریس به پرواز درآمدید، در مدت زمان کوتاهی به برج ایفل رسیده و تمامی بخش غربی پاریس را می‌توانید تنها در ۲۵ دقیقه از فراز آسمان مشاهده نمایید. هر هلی‌کوپتر گنجایش ۶ نفر را داشته و پس از پایان پرواز به هر کدام از آنها یک گواهی‌نامه برای اولین پرواز بر فراز پاریس اهدا خواهد شد. هر پرواز برای شما حدود ۴۰۰ یورو هزینه در بر خواهد داشت.

سواری با یک اتوموبیل ژیان قدیمی

اگر به دنبال گردشی در شهر پاریس با اتوموبیل و کمی حس نوستالژی هستید، می‌توانید با یک ژیان دو درب قدیمی گشتی در این شهر بزنید. با این اتوموبیل خاطره‌برانگیز و نمادین در فرانسه می‌توانید سری به محله سن‌ژرمن، بخش لاتین‌تبار شهر و مونمارتر در کرانه رود سن بزنید از این سواری لذت ببرید. مسیرهای جذاب دیگر در شهر نیز از گزینه‌های رزرو این تور با ماشین است. قیمت این تور بسته به مسیر انتخابی شما از حدود ۵۰ یورو برای هر نفر آغاز می‌شود.

اجاره یک موتور با صندلی کناری

یک راه برای گشت و گذار در پایتخت کشور فرانسه استفاده از یک روش قدیمی و لذت‌بخش است. پشت یک موتور بنشینید و هرکجای شهر را که خواستید بگردید؛ حتی کوچه‌های قدیمی و تنگ و باریک پاریس را. به تنهایی یا همراه یک نفر دیگر تمامی محل‌های مرموز سن‌ژرمن یا مونمارتر را با موتور به راحتی می‌توانید پیدا کنید و از سیاحت در آنها لذت ببرید. اجاره هر موتور برای یک نفر و به مدت ۱۰ ساعت، تنها حدود ۴۵ یورو هزینه در بر خواهد داشت.

اجاره یک دوچرخه

شرکت مشهور Blue Fox Travel با اجاره دوچرخه‌های آبی‌رنگ خود در پاریس بسیار پرطرفدار است. این شرکت در محله‌های شلوغ و محبوب پاریس دارای ایستگاه‌های اجاره دوچرخه است. مکان‌هایی از قبیل؛ برج ایفل، نتردام، موزه لوور و دیگر مکان‌های پربازدید در پاریس. مدت استفاده از این دوچرخه‌های راحت و زیبا برای هر گردش ۴ ساعت می‌باشد. قیمت این گردش برای هر نفر حدود ۴۰ یورو محاسبه می‌گردد.

گردش در پایتخت با پای پیاده!

پیاده‌روی در پاریس یکی دیگر از راه‌های کشف مکان‌های نادیده این شهر به شمار می‌رود. بسیاری از شرکت‌های گردشگری در پاریس با فراهم آوردن وب‌سایت و اپلیکیشن‌های اختصاصی به یاری گردشگران آمده و مسیرهای متنوع و جالبی را به آنها پیشنهاد می‌دهند. مشخص بودن تمامی فروشگاه‌ها و مکان‌های توریستی در هر مسیری که یک گردشگر برای پیاده‌روی انتخاب می‌کند، از مزیت این نوع گردش در پاریس به حساب می‌آید، بدون آن که هزینه‌ای نیز بپردازد! همچنین می‌توان از این طرق به جاهایی از پاریس سر زد که با وسیله نقلیه نمی‌توان به آن مکان‌ها رفت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − پنج =