جدیدترین قوانین و شرایط گرفتن انواع ویزای دبی

ویزای دبی برای ایرانیان

بالاخره بعد از ماه ها انتظار، دولت امارات اعلام کرد از ۲۵ فوریه ۲۰۲۱ صدور انواع ویزای دبی را برای ایرانیان در دستور کار خود قرار داده است. هرچند از ابتدای ماه جولای که دولت امارات صدور ویزای دبی را بعد از یک دوره ۷ ماهه توقف از سرگرفته بود و بارها اعلام کرد که برای اتباع ایرانی نیز ویزای دبی را صادر می کند، اما بنا به دلایل مختلف این کار عملیاتی نشد. بنابراین ایرانی ها این بار هم چندان امیدوار نبودند که ویزای دبی برای آنها صادر شود.

تعطیلی امارات در روزهای ۲۶ و ۲۷ فوریه باعث شد شایعه های مختلفی در خصوص شرایط و قوانین جدید ویزای دبی و همچنین قیمت ویزای دبی پخش شود. اما با اطلاعیه هایی که کفیل ها و کارگزاران رسمی دبی منتشر کردند مشخص شد دولت امارات تصمیم خود را برای صدور ویزای دبی برای اتباع ایرانی عملیاتی کرده است و از این پس ایرانیان می توانند همچون گذشته برای دریافت انواع ویزای دبی با قوانین و شرایط جدید اقدام نمایند. پرواضح است که بخش مهمی از این قوانین و شرایط جدید گرفتن ویزای دبی متاثر از شرایط کشورها در دوره همه گیری ویروس کرونا است. بنابراین با تغییر این شرایط در هر کشوری، دولت امارات نسبت به تغییر این قوانین اقدام خواهد کرد.

با این حال به دلیل جدید بودن این قوانین سوالات زیادی در افکار عمومی و متقاضیان سفر به امارات درخصوص انواع ویزاهای دبی و نحوه گرفتن ویزا وجود دارد که برخی از آنها پاسخ می دهیم.

آیا در حال حاضر دبی ویزا می دهد؟

بله. دولت امارات از روز ۲۵ فوریه ۲۰۲۰ مجددا شروع به صدور انواع ویزای دبی برای اتباع ایرانی کرده است.

دبی در حال حاضر چه نوع ویزاهایی صادر می کند؟

دولت امارات انواع ویزاهای ۱۴ روزه یکبار ورود (سینگل) – ۳۰ روزه یکبار ورود (سینگل) – ۳۰ روزه چندبار ورود (مولتی) – ۹۰ روزه یکبار ورود (سینگل) – ۹۰ روزه چندبار ورود (مولتی) را به شرط داشتن شرایط لازم صادر می کند.

صدور ویزای دبی چقدر زمان می برد؟

با توجه به انباشت تقاضای زیاد در حدود یک سال گذشته نمیتوان زمان مشخصی را برای فرآیند بررسی و صدور انواع ویزای دبی اعلام کرد. اما شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری نیلاگشت به پشتوانه باسابقه ترین و موفق ترین کارگزاران دبی، در کمترین زمان ممکن ویزای درخواستی شما را اقدام و پاسخ درخواست ویزای شما را دریافت می نماید.

چه مدارکی برای دریافت ویزای دبی لازم است؟

  • اسکن صفحه اول پاسپورت
  • اسکن صفحه اول شناسنامه
  • اسکن کارت ملی
  • اسکن عکس بایومتریک
  • بیمه نامه بین المللی یا بیمه نامه مورد تائید دولت امارات
  • (زمان تقریبی سفر متقاضی جهت صدور بیمه نامه باید مشخص باشد)

آیا از بیمه نامه های شرکت های بیمه ایران می شود استفاده کرد؟

خیر. به دلیل اینکه بیمه نامه های شرکت های بیمه ایرانی هزینه های بیماری کرونا را پوشش نمی دهند، این بیمه نامه ها مورد تائید دولت امارات نیست.

آیا همه افراد می توانند برای دریافت ویزا اقدام نمایند؟

در حال حاضر تنها افراد ذیل می توانند برای دریافت انواع ویزای دبی اقدام نمایند:

خانم های بالای ۱۸ سال مجرد یا متاهل به صورت انفرادی یا خانوادگی

آقایان بالای ۵۰ سال

آقایان زیر ۵۰ سال در صورت همراهی با همسرشان

افراد زیر ۱۸ سال به همراه پدر و مادر

بیمه نامه را از کجا باید گرفت؟

پس از پرداخت هزینه ویزا و بیمه نامه و ارسال مدارک به دبی، کارگزار یا کفیل در دبی از طریق شرکت های بیمه دبی، بیمه نامه را دریافت و به همراه سایر مدارک برای اداره مهاجرت ارسال می نماید تا ویزا صادر شود.

قیمت انواع ویزاهای دبی چند است؟

قیمت انواع ویزاهای دبی نسبت به گذشته هیچ تغییری نکرده است. تنها مبلغ بیمه نامه به هزینه گرفتن ویزای دبی افزوده شده است. جهت اطلاع از جزئیات قیمت انواع ویزاها و بیمه نامه ها، لطفا با کارشناسان نیلاگشت با شماره ۰۲۱۲۲۰۱۲۵۸۶ دفتر تهران یا از طریق واتساپ با شماره ۰۹۱۲۰۰۴۵۲۵۵ در تماس باشید.

اگر یک خانواده دارای فرزند پسر بالای ۱۸ سال مجرد باشد، می توانند برای تمام اعضای خانواده درخواست ویزا نمایند؟

می توانند درخواست نمایند. درصورت واجد شرایط بودن، ویزای افراد خانواده صادر می شود اما احتمال دارد برای پسر بالای ۱۸ سال مجرد ویزا صادر نگردد.

لازم به توضیح است که قانون جدید صدور ویزای دبی بسیار کلی است و توضیحات ارائه شده براساس آخرین شرایط موجود بیان شده است. قطعا با گذشت چند روز و صدور ویزاهای مختلف، جزئیات بیشتری از این قانون مشخص و به تدریج قانون صدور ویزا تسهیل خواهد شد.

جهت اطلاع از آخرین وضعیت صدور ویزای دبی می توانید در تمام ایام هفته با کارشناسان نیلاگشت از طریق شماره تماس ۰۲۱۲۲۰۱۲۵۸۶ دفتر تهران و یا شماره تماس ۰۹۱۲۰۰۴۵۲۵۵ از طریق واتساپ در تماس باشید.

تیم حرفه ای ویزای نیلاگشت با سال ها تجریه و به پشتوانه قویترین کارگزاران دبی؛ با صبر، دقت و حساسیت تمام شرایط و مدارک شما را دریافت و برای اداره مهاجرت دبی ارسال میکند و تمام تلاش خود را برای گرفتن ویزا با کمترین هزینه و سریعترین زمان ممکن به کار خواهد بست.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =